4 Nisan 2012 Çarşamba

Geçirdi ve Gitti

Evet , geçirdi . Bunu beklemiyor muydum ? Tabiki bekliyordum . Çok çalışmadım tamam kabul . Ama son zamanlarda fena da değildim lan kabul etmeliyim . Derslerimle mutlu olmayı öğrenmiştim bile denebilir.

Sınav günü pek heyecanlı değildim aslında şaşırılacak bir şekilde . Ben ki en ufak olayda ayılıp bayılan insan. Dedim bir 350 370 gelir oda bana yeter YGS denen lanetten . Fazlasında gözüm yoktu çünkü . Peki ya şimdi ; Allah'ım ne olur barajı geçebileyim diyorum . Yetişmedi lan yetişmedi . Bu nasıl olabilir ki ? Benim hiç zaman sorunum yoktu halbuki ! Gerçi ebesinin nikahı gibi türkçe adı altında felsefe sorusu sorarlarsa ahanda böyle olur . 1.30 saatimi harcadım o sorulara ! Sınavın yarısı resmen . Ve sonuç ne ? Ne yaptığımdan bile emin değilim . Ya eksi netlere düşersem ? Ben mahvolurum , biterim , ölürüüüm .. Şimdiden intihar planlarımı hazır tutmalıyım elimde . Hayattan soğudum resmen yaa . Böyle mal mal etrafı izliyorum , durduk yere ağlıyorum felan .. Herkes mi iyi yapar bir insandan yaa .. Ama şu var bu sınav sayesinde ünlü olabilirim . Tüm akşam haberleri benden bahseder. 17 yaşındaki İ.S. herkesin full yaptığı 2012 YGS sınavından eksi netlere düştü !! Sınavda talihsizlikler yaşadığını belirten İ.S. ye tabiki tüm Türkiye kıçıyla güldü .

Lan o değil bir insanın söylediğine kimse mi inanmaz . Ben barajı geçemeyeceğim galiba diyorum . İnsanlardaki tepki şu ; offf İnci saçmalama istersen . Abartma lütfeeeen ! O kadar da değil kızaaam ! Lan götler çok mu başarılıydım sanki normalde . Olabilir yani insanlık hali . Ne yapalım benimde kaderimde bu varmış der susarım .

Ve vee veee son bir konuya değinip çenemi kapayacağım . ÖSYM senin Allah belanı versin e mi ! Sınavda verilen kalemlerin uçları kırılıp duruyo . Silgi desen birinin kafasına atsam katil olurum . O verdiğin peçeteleri de götüne sokmak istiyorum açıkcası . Sınava 3 gün kala hasta oldum . Acayip burnum akıyor ama nasıl var ya Amazon yanımda halt yemiş . Peçetelerimi içeri almadıkları için o peçetelere muhtaç kaldım yani bir tek benimkilere değil sınavdaki tüm arkadaşların peçetelerini ben kullandım . Çünkü burun akıntımın yanında bir de durduk yere burnum kanamasın mı ! Dışarı çıkmam bile yasak . Kaldım öyle göt gibi ortada . Eğer peçeteye ihtiyacı olup da benim yüzümden kullanamayan arkadaşlar olduysa burdan hepiciğinden özürler diliyorum .  Ve artık susuyorum . Çünkü konuşsam da bir şey değişmeyecek ne netlerim yükselecek ne de ÖSYM nin aklı başına gelecek .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder