26 Kasım 2012 Pazartesi

Bana Bir Şarkı Dinletenin Kırk YIl Kölesi Olcam

Tamam bu sene yurda yerleşme fikri benimdi ama bu kadar zor olacağını bilemezdim. Ailemi ve arkadaşlarımı  bu kadar özleyeceğimi tahmin edemezdim. Zaten dışarıya çıkmayı, rahatlığı bu kadar sevdiğimi bilmiyodum bile.
Ama en kötü yanı ait olduğun bir yerin olmaması. Evin değil orası senin biliyosun ama evine gidemiyosun 4 hafta sonra evine giderken ordaki tüm eşyalarını tüm arkadaşlıklarını valizine doldurup evine dönüyosun ama artık orası da değil senin evin. Artık arkadaşlarınla eskisi gibi değilsin. Evinde misafir gibi ağırlanıyosun. Yurttaki arkadaşlarını iki günlüğüne unutup eski arkadaşlarınla tam eskisi gibi olmuşken hooop yurda dön bakalım en başa. Kısır döngü resmen.
Belki de yurdun kuralları çok ağır diye bu kadar karamsarım. Telefon internet sevgili makyaj yapmak açık giyinmek dışarıya çıkmak yasak ! Tek izin verilen şey nefes almak o yurtta. Ha tabi bi de sesli nefes alırsan etütte rahatsız oluyolar diye onu da nazik sessiz yavaş yavaş alıp veriyosun :D Haftada 50 saat etüt var ebesinin nikahı gibi mübarek. Ve zorunlu. Bi gün etüt salonundaki sandalyeye kıçım yapışacak diye tırsıyorum :D
Yalnız ben biz kızların bu kadar fesat şeyler olduğumuzu bilmiyodum öğrenmiş oldum orda :D Abi dedikodu kazanı kaynıyo orda resmen yaa. 10 dakika etüt aralarımız var zaten. Sizin hiç mi çişiniz gelmez hiç mi acıkmaz susamazsınız. Hemen her buldukları köşede dedikoduya çekiliyolar. Öyle bi çene kasları var ki o kaslar bizim Naim Süleymanoğlu'nda yok valla :D
Haa en önemli yasağı söylemeyi unuttum. Müzik dinlemek yasak ! İnanabiliyo musunuz ya ? Hani müzik ruhun gıdasıydı ? Neden izin yok ? Müzik dinlemek için dershanenin karşısındaki AVM ye gider oldum. Orda da hep Serdar Ortaç çalıyo. Serdar Ortaç duyunca bile mutluluktan gözlerimden yaşlar geliyo o kadar rezil durumdayım ..
Zaten oraya katlanmamın tek nedeni tanıştığım 3-4 tane kız. Boş zamanlarımızda ( yazar burda çok nadir demek istiyo ) çok gülüyoruz. Çok tatlı kızlar.  Herneyse az kaldı zaten. 6 ay dediğin nedir ki hemen geçer ( diğ mi ama ? :/ ) Ahh bi de müziğimiz olsaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder