2 Ağustos 2011 Salı

2'nizi Birden Öldürsem Kaç Yıl Yerim Acabaaa ..?

  Hayır sinir olmucam kesinlikle sinir olmucam. Eski sevgilimin yeni sevgilisi umrumda bile değil. Ayrıca kız çok çirkin yaaa . Ciddiyim bak. Bi burnu var mübarek Gargamel Amcam yanında halt yemiş. Şişik yanakları var hemde. Iykkkk ..
  Galiba benim alnımda " gel abi gel oyalamak beleşşş " yazıyo . Ben göremiyorum ama görenler kesin var. Belli. Yoksa bu kadar oyalanmaz bi insan. Yahu adam hem bana msj atıp hemde kızla kurlaşmaya utanmıyo musun !? Yok belli utanmıyosun. Hadi orasını anladık bari gözümün önünde yapma. Ben görmüyorum sanıyosun ama görüyorum lan gö-rü-yo-rummmm . Olgun kız ayaklarını da bi yere kadar yapabiliyorum. Sinir krizi geçiriyorum ama belli edemiyorum.
  Gitsem kızın ağzını burnunu kırsam desem ki uzak dur uleynn o çocuktan kız dicek sen kimsin yavrum ? E haklı tabi . Ben kimim ki lan oyalanan insan. Görünürde sen varsın. Haklısın.
  Neyse neyse bu blog iyi ki var. Her ne kadar yazmayı beceremesem de becerebildiğim kadarını yazdım vee imdi daha rahadım.
 Ayrıca çook sıkılıyorum yeni insanlarla tanışmam lazım. Kafamı dağıtmam lazımmmm. Çok şey lazım çoook.

6 yorum:

  1. durumun vahim.. kiralık katil lazımsa yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  2. Conem, bana twitter.com/hunirella'dan ulaşıver.

    YanıtlaSil
  3. tanıştığımıza memnun olduk ozaman :)

    YanıtlaSil
  4. Bende en az sizin kadar :))

    YanıtlaSil
  5. selamlar öncelikle :)

    o zaman, öhüm öhüm.

    YanıtlaSil
  6. Selaam :)

    Haklısın bazen beni de gıcık tutuyo :))

    YanıtlaSil