16 Ağustos 2011 Salı

İçimin Dışa Vuruşu

... Ve sonra aynanın karşısına geçip senden nefret ediyorum diye ağladım , dövmeye başladım kendimi . Ama ben sanki aynadaki görüntümdüm . Biri beni dövüyordu ben bir şey yapamıyordum canımı fena halde yakıyodu ama sesimi çıkaramıyodum çünkü bedenimin içimde olan acıları anlaması gerekiyodu . Bedenimle ben kesinlikle ayrıyız . O sadece beni sarıp sarmalıyo ama benim gibi hissedemiyo acıları , kayıtsız kalıyo . Ben üzülüyorum o sarıp sarmalıyo . Ve sonra enerjisi bitiyo , sıkılıyo beni dövmekten ve başkalarına sarıyo onları hırpalayıp hıncını alıyo .
* İşte çevreme atarım bu yüzden .

Dipnot : Canım fena halde sıkkın . Uyumak için 2 tane agrı kesici içtim daha uyuyamadım . Sabah erken kalkmalıyım . Tanrım hiçbişey istemiyorum senden sadece UYKUMU ver bana .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder